За да върнете продукт, закупен от OLDCOM.bg, трябва да изпратите e-mail на hi[at]oldcom[dot]bg със следните данни:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТ:

  • Име:
  • е-поща:
  • Телефон:
  • Поръчка №:
  • Дата на поръчката:

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТА И ПРИЧИНИ ЗА ВРЪЩАНЕТО МУ:

  • Име на продукта:
  • Количество:
  • Продукта е употребяван: ДА/НЕ
  • Причина за връщането:*

 

БАНКОВИ ДЕТАЙЛИ:

  • Имена:
  • Банкова сметка (IBAN):
  • BIC/SWIFT:

 

* Не е задължително

ДОСТАВКА ПРИ ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
При замяна, връщането е за сметка на клиента, а другата доставка е за наша сметка.
При връщане на обувки, връщаме парите ви по банков път в рамките на 1-2 работни дни. Доставката е за сметка на клиента.

Молим ви да изпратите вашата пратка обратно в офис на Еконт София Дървеница като пощенска пратка, за Калибрадо ЕООД.

Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 дни от датата на получаване на стоката. В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента. Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.